Vol. 3 No. 2 (2023):

					View Vol. 3 No. 2 (2023):
Published: 2023-07-31

Artículos

  • Proposal for the design of a Learning Object in physics education

    Samantha Quiroz Rivera
    DOI: https://doi.org/10.56375/ve3.2-30
  • La pandemia del COVID-19 y la mal prometida educación inclusiva: las TIC en la región de los valles (Jalisco)

    María Rosa Nuño Gutiérrez
    DOI: https://doi.org/10.56375/ve3.2-22
  • Assessing with games, an alternative to move from summative to formative evaluation

    Rozenn Le Mur
    DOI: https://doi.org/10.56375/ve3.2-18
  • La Evaluación del desarrollo de competencias sobre salud animal en alumnos de medicina veterinaria del Cualtos-UDG

    Adriana de la Rosa Figueroa, Alberto Esparza González, Elizabeth Cortés Serrano
    DOI: https://doi.org/10.56375/ve3.2-25
  • Academic plagiarism causes from the perspectives of university education students

    José Luis Escalante, María Nely Calderón Mora
    DOI: https://doi.org/10.56375/ve3.2-21